Obserwatorzy

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Piękne nagłówki

Dzisiaj, jak sam tytuł wskazuje napiszę o utalentowanych stardollowiczach w kierunku grafiki komputerowej. Każdy blog chcę prezentować się pięknie, wyglądać olśniewająco. Aby to osiągnąć sięgamy oczywiście po nagłówki. Najlepiej porządne nagłówki. Takie właśnie zamawiamy, najczęściej na innych blogach. Często trochę nas to kosztuje, ale czego się nie robi dla urody, prawda? :) Przedstawię wam kilka niesamowitych nagłówków, które mnie zachwyciły (wykonawcy to między innymi: gwiazda3000, marcelq, paula5959). Te nagłówki wyróżnają się tą precyzją, pomysłem, olśniewają i zachwycają. Czasem do robienia nagłówków bierze się ktoś kto nie powinien tego robić, co nie jest mile widziane w świecie stardoll. Ja jednak starałam się wybrać takie nagłówki, które wam się spodobają. My chcemy oglądać właśnie takie blogi. Niejednokrotnie zastanawiałam się, czy spróbować swoich sił w grafice, ale jakoś nie mogę się do tego zabrać... Idźmy do nagłówków:

2 komentarze: